maanantai 20. lokakuuta 2008

Nyt mä vasta oivalsin et tämän blogin saa tuunattua ihan sen näköiseksi kun haluaa. Meinasi koko kirjottelukin jäädä tois arvoiseksi kun piti koitaa kaikki et mikä näyttäis hyvältä. Kuvaakin piti kokeilla monta kertaa mutta päädyin nyt sit tuohon ihan itse otettuun (vai liekö Markku ottanu) Laplandia kuvaan mä kun oon tämmönen sini-hämy immeisen muutenkin niin olkoot nämä sivutkin sitten siniset :)

Tänään kävin Viivillä ja Arttu oli taas edukseen, esitteli kaikki hienot jumppa liikkeensä Viivin äidille ja hänen mies ystävälleen Tompalle. Pääsi ihan video nauhalle touhuineen. Tomppa muuten on keksiny Artulle oman lempi nimenkin, on kuulemma Arttu-Iivari =)

Avoimessa (jolla on muuten nykyään hieno nimikin: Avoin päiväkoti Tikan Tanssi) Eräs äiti kertoi että hänen pieneen tyttäreensä (jotai 3v.) Arttu oli tehnyt niin lähtemättömän vaikutuksen että hänen vauva-nukkensa oli myös saanut nimekseen Arttu. Söpöä <3 Selvää hurmuri ainesta siis tämä meidän poika :D Toki olen tosi otettu Artun puolesta.

Mä tein eilen taas lisää vihannesmössöä Artulle pakkaseen senkun vaan sieltä aina ottaa ja nyt on joka laji eri purkissa niin voi niitä yhdistelemällä tehdä erilaisia makuyhistelmiä!

Mä en tajua mikä ihme huono tuuri meillä on tiskikoneitten kans taas tämä nykyinen hajosi!
Markku uhkasi huomenna marssia giganttiin ostamaan uuden saa nyt nähdä.

Mä sain tässä askettäin harvinaisen siis MULLE harvinaisen ilmiön meinaan hillittömän siivousvimman! Siivosin miltei koko huushollin pölyjä ja keittiön kaapin ovia myöten. Kiukuttu niin vietävästi että sain puhtia kiukusta siivoukseen kunnes into laantui mutta sain ihan mukavasti silti aikaan meinaan yhdelle päivälle. Hmm pitäisikö silleen sopivasti kiukustua vähän useammin..?

Mutta nyt on kyllä mentävä nukkumaan kello on kamalan paljon!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea blogin uudelle ulkoasulle :-) sitä tosiaan voi muokkailla mieleisekseen!

Mä kaipaisin kans jonkun sortin siivousinspiraatiota, mutta ei oo näkynyt näillä nurkilla ihan äsken...